Deklaracja dostępności

serwisu „SYSTEM E-LEARNINGOWY SŁUŻBY CYWILNEJ"

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojego serwisu „SYSTEM E-LEARNINGOWY SŁUŻBY CYWILNEJ" zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy serwisu „SYSTEM E‑LEARNINGOWY SŁUŻBY CYWILNEJ".

Data publikacji serwisu: 2007

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2022-11-21

Stan dostępności cyfrowej

Serwis jest częściowo zgodny z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu następujących niezgodności lub wyłączeń:

  1. Wybrane dokumenty opublikowane w serwisie są niedostępne z uwagi na fakt, że: pochodzą z różnych źródeł, są bardzo obszerne, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt, opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji, posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji, opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  2. W niektórych treściach e-learningowych brakuje zdefiniowanej struktury nagłówków oraz brak jest możliwości dotarcia do treści za pomocą klawiatury.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-29.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

W serwisie możesz korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W tym serwisie są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do Wydziału Projektów i Szkoleń w Departamencie Służby Cywilnej:

Tą samą drogą możesz złożyć:

  • wniosek o udostępnienie informacji niedostępnej;
  • żądanie zapewnienia dostępności;
  • skargę na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej serwisu. Możesz też zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu itp.

W żądaniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko;
  • dokładny adres podstrony, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść;
  • w jaki sposób się z Tobą skontaktować;
  • informacje, jaki sposób przekazania informacji w formie alternatywnej jest dla Ciebie najwygodniejszy (np. druk powiększony, informacja dźwiękowa).

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej, jak to możliwe, ale nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. Podamy wtedy nowy termin, w którym poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści opisanych w Twoim zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związanych z dostępnością cyfrową, możesz złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa

Możesz dostać się do Kancelarii wejściem głównym - Al. Ujazdowskie 1/3. Przy wejściu znajduje się podjazd dla wózków. Na ścianie, po lewej stronie od wejścia głównego, jest przycisk, za pomocą którego wezwiesz osobę, która pomoże Ci wejść do budynku.

Pełna informacja o dostępności Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na stronie internetowej KPRM.