Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
serwisu „SYSTEM E-LEARNINGOWY SŁUŻBY CYWILNEJ"
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojego serwisu „SYSTEM E-LEARNINGOWY SŁUŻBY CYWILNEJ" zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy serwisu „SYSTEM E‑LEARNINGOWY SŁUŻBY CYWILNEJ".
Data publikacji serwisu: 2007
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2022-11-21
Stan dostępności cyfrowej
Serwis jest częściowo zgodny z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu następujących niezgodności lub wyłączeń:- Wybrane dokumenty opublikowane w serwisie są niedostępne z uwagi na fakt, że: pochodzą z różnych źródeł, są bardzo obszerne, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt, opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji, posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji, opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- W niektórych treściach e-learningowych brakuje zdefiniowanej struktury nagłówków oraz brak jest możliwości dotarcia do treści za pomocą klawiatury.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-29.Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
W serwisie możesz korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W tym serwisie są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do Wydziału Projektów i Szkoleń w Departamencie Służby Cywilnej:
- adres poczty elektronicznej: dsc@kprm.gov.pl;
- telefon 22 694 68 76.
Tą samą drogą możesz złożyć:
- wniosek o udostępnienie informacji niedostępnej;
- żądanie zapewnienia dostępności;
- skargę na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej serwisu. Możesz też zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu itp.
W żądaniu podaj:
- swoje imię i nazwisko;
- dokładny adres podstrony, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść;
- w jaki sposób się z Tobą skontaktować;
- informacje, jaki sposób przekazania informacji w formie alternatywnej jest dla Ciebie najwygodniejszy (np. druk powiększony, informacja dźwiękowa).
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej, jak to możliwe, ale nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. Podamy wtedy nowy termin, w którym poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści opisanych w Twoim zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związanych z dostępnością cyfrową, możesz złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
Możesz dostać się do Kancelarii wejściem głównym - Al. Ujazdowskie 1/3. Przy wejściu znajduje się podjazd dla wózków. Na ścianie, po lewej stronie od wejścia głównego, jest przycisk, za pomocą którego wezwiesz osobę, która pomoże Ci wejść do budynku.
Pełna informacja o dostępności Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na stronie internetowej KPRM.